caddyshackeren Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Dørlåser fryser og jeg får ikke lukket fremdørene på 05 mod caddy etter mildværs perioder. Noen som vet om det er noe jeg kan spraye med ett eller annet eller er det en tur på verkstedet som er saliggjørende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Kjøp deg skikkelig smørefett som du bruker på låsemekanismene. SPRAYFETT Bilxtra Slik for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caddyshackeren Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Takk for svar...jeg endte opp hos merkeverkstedet som tinte låsene og sprayet dem for meg, så får vi se om det hjalp. Får vel investere i en flaske av det du foreslo og tenker jeg og ta de skikkelig. til sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Jeg har pleid å bruke hårtørrer eller varmepistol for å tørke låser etter mildvær eller bilvask når disse låsene har fryst, os så spraye litt. Har måtte krype inn bakdøra og over seter på Golf3 også når døra ikke vil åpne :) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg