Omegadriver95 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Har sett meg ut noen subwoofer'e.. tenker meg 2 stykker av denne i min Golf 3. Hop Audio, Velkommen til vår nettbutikk : LIB-1212. 12 Subwoofer fra LIB. [LIB-1212] - kr.1.399,00 Vil sette de inn vrangveien i kassen, så magneten er synlig.. Trenger også en forsterker.. Tenker på denne: Hop Audio, Velkommen til vår nettbutikk : LIB-1200.1D. Monoblokk fra LIB. [LIB-1200.1D] - kr.2.599,00 Er åpen for forslag og valg av forsterke å subwoofere, billig men bra er jo selvfølgelig det jeg er intisert i. :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 (endret) Jeg mener de er verdt prisen. Ikke hørt de enda, vurderte å kjøpe dem. Men for meg ble det noen Focal kvalitets høytalere istedenfor :) Men lydbilde er nok høyt og brutalt på de LIB. Endret Februar 12, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Jeg ville da mye heller gått opp 300kr i pris, og kjøpt slike: Digital Designs DD512 12'' - Autodesign AS De spiller mye finere og minst like mye trykk som de lib subene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Mener og ha hørt de jeg linka til skal være ganske så bra.. men det kan jo være bare tull og vas.. Så om noen har hørt de spille så vil jeg gjenre høre hva dere mener om de!:) cossiemk1: Hvordan er de og sette inn i vrangveien? magneten ut? Har aldri skjønt helt hvorfor noen gjør det... Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Jeg har hørt dem, og det er ikke noe å rope hurra for. Spiller helt greit, men det er ikke veldig behagelig å høre på... Eneste grunnen til at noen snur elementene er vel fordi de har en fin magnet.... hehe.. Det kan også ha noe for seg hvis et element skal stå i en veldig liten kasse, så slipper man å legge på volumet som elementet tar :) Jeg ville satt dem riktig vei, men det er ikke noe i veien for å sette dem med magneten ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Jeg har hørt dem, og det er ikke noe å rope hurra for. Spiller helt greit, men det er ikke veldig behagelig å høre på... Ja, du hørte de LIB elementene før butikken hadde solgt et element du ;) Du ga negativ kommentar før de hadde solgt et element. Har snakket med den butikken om akuratt det der, og da nevnte de deg Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Takker for et raskt svar! Er så gira på å satt magneten utover, da jeg synes det ser fett ut å det er ikke mange her i trøndelag som har det.. :P men, mangeten må jo også være pen da.. Men lydkvalitet framfor å sette magnet ut:) de du linker til, vil du påstå å være mye bedre enn LIB subbene? Du har ikke noe ander å annbefale også? Virker som du har mye peiling ! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ja, du hørte de LIB elementene før butikken hadde solgt et element du ;) Du ga negativ kommentar før de hadde solgt et element. Har snakket med den butikken om akuratt det der, og da nevnte de deg Nå er det ikke lydibilen som lager disse elementene da, de lages på samlebånd i kina ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 å det vil da si at man i teorien kan få tak i disse elementene ifra Kina, mye billigere ? :D må jo gå ann å få kjøpt direkte ifra produsent ! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 å det vil da si at man i teorien kan få tak i disse elementene ifra Kina, mye billigere ? :D må jo gå ann å få kjøpt direkte ifra produsent ! :) Nja, rett fra fabrikken kan bli værre, med mindre du kjøper 100stk eller flere av gangen. Du kan da også få dem i flere varianter, med enkel eller dobbel spole osv, og med egen logo hvis du ønsker det (slik som LIB sine) Men har du et firma og driver med salg av bilstereo, så KAN det gå ann å få vareprøver, men det er ikke bare bare det heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hehe, må da kansje gå ann å ''starte'' et firma selv da, å få noen prøver da evt? må jo være sykt billig og kjøpe rett ifra Kina da!... må se om jeg får kontakt med noen kilder derifra kansje? noen som har prøvd før Btw.? Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg