tommyfrr Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hola! Jeg vil ha tåkelys på min A4 B5 1.8t 1995-mod. Hvordan er det med ledninger og strøm osv? Hvordan er det best å gjøre monteringen? Kjøpe facelift-fanger (evt. en annen fin audi-fanger?), eller modifisere litt på den jeg har? Alle tips, triks, fremgangsmåter og muligheter er velkomne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Fog Lights Lamps Grilles Set for Audi A4 B5 8D 1994 1998 Wiring Kit A18 | eBay Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Fog Lights Lamps Grilles Set for Audi A4 B5 8D 1994 1998 Wiring Kit A18 | eBay Takk skal du ha! Bestilt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Dårlig kvalitet på de. Glasset sprekker fort ;) Hadde de på min gamle A4. 2-3 uker så var ene glasset knust. Har også hørt om flere det har skjedd med Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Dårlig kvalitet på de. Glasset sprekker fort ;) Hadde de på min gamle A4. 2-3 uker så var ene glasset knust. Har også hørt om flere det har skjedd med Takk for at du sier i fra :) Det kan jo skje meg det, men de kostet i underkant av 500 kr, så gir det et godt forsøk! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 jaja, så klart :) Er jo ikke dyre greiene. Og om du er så uheldig så er det jo bare å kjøpe noen universale å bytte. Gjorde det på de jeg hadde. Brukte restene fra grøftelysene, og satte inn nye lykter Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 jaja, så klart :) Er jo ikke dyre greiene. Og om du er så uheldig så er det jo bare å kjøpe noen universale å bytte. Gjorde det på de jeg hadde. Brukte restene fra grøftelysene, og satte inn nye lykter Okidoki, da går det alltids bra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Til opplysning for andre som måtte finne denne tråden, så har mine fortsatt ikke gått i stykker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg