JokkVahl Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3668123.html Jaja, nå har autofeil reposta testen med rx7,nsx og skyline. Jeg trodde faktisk etter 2år med mobbing og drittslenging at autofil larsen virklig hadde lært av feilene sine. Men neida, skyline har fortsatt V6 og det finnes bare en rx7 fd3 i norge. Og i tillegg skriver de specs`en på bjørnstads skyline, som standard spec. Selv om 500hk er lett oppnåelig ved fjerning av en "pling og en plong" skal man ikke opplyse det som standard. Nrk må snart inse at "popp off rustad" og "autofeil larsen" virklig er noen skalla idioter. lenge leve bestmotoring og topgear :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 topgear er rein og skjær KVALITET... koser meg skikkelig hver gang dette går på tv. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Lenge leve Top Gear! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by JokkVahl og det finnes bare en rx7 fd3 i norge. nå vet det ikke det han sa heller .. han sa jo bare 1 har funnet vegen via importøren (Mazda) .. ikke at det bare var en som har blitt importert.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Kebab gud nå vet det ikke det han sa heller .. han sa jo bare 1 har funnet vegen via importøren (Mazda) .. ikke at det bare var en som har blitt importert.. okda, då misforsto jeg litt :( Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Dette står det i artiklen. "I Norge finnes det kun ett eksemplar av denne bilen." Og dette er feil, ja det finnes kun en som er solgt ny i norge ja. Men finnes maaange andre. :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by JokkVahl http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3668123.html Jaja, nå har autofeil reposta testen med rx7,nsx og skyline. Jeg trodde faktisk etter 2år med mobbing og drittslenging at autofil larsen virklig hadde lært av feilene sine. Men neida, skyline har fortsatt V6 og det finnes bare en rx7 fd3 i norge. Og i tillegg skriver de specs`en på bjørnstads skyline, som standard spec. Selv om 500hk er lett oppnåelig ved fjerning av en "pling og en plong" skal man ikke opplyse det som standard. Nrk må snart inse at "popp off rustad" og "autofeil larsen" virklig er noen skalla idioter. lenge leve bestmotoring og topgear :D helt enig, fyren har interessen men ikke kunskapene.. Er det egentlig riktig å sammenligne NSX med Skyline og RX7??? jaja, samme det.. ville heller tatt Skyline, Eclipse og Supra jeg da (sammenligning) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com helt enig, fyren har interessen men ikke kunskapene.. Er det egentlig riktig å sammenligne NSX med Skyline og RX7??? jaja, samme det.. ville heller tatt Skyline, Eclipse og Supra jeg da (sammenligning) Eclipse hææ hvor kom den inn, møkka bil i forhold til de andre RX7, Skyline, Supra og NSX er passe Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by jantore Eclipse hææ hvor kom den inn, møkka bil i forhold til de andre RX7, Skyline, Supra og NSX er passe For eklippse er med i Fast and furiosos!!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by pcBaktus For eklippse er med i Fast and furiosos!!!1 Så hvis vi følger den logikken blir det Nissan Skyline, Mitsubishi Eclipse, Toyota Supra, Nissan Maxima, Ford F150, VW Jetta, Honda Civic coupe og en trailer med et hagleskudd i døra og manglende frontrute på høyre side som skal til pers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 jaha og so what, var med en Wolksvagen Jetta eller hva det var Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Synes nå autofil er tøft uansett jeg da men... Har de testet s14a? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Stephan Synes nå autofil er tøft uansett jeg da men... Har de testet s14a? Bare å søke etter bilmerke på Nrk's webtv under "autofil" det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com helt enig, fyren har interessen men ikke kunskapene.. Er det egentlig riktig å sammenligne NSX med Skyline og RX7??? jaja, samme det.. ville heller tatt Skyline, Eclipse og Supra jeg da (sammenligning) Syns autofil hadde en bedre sammenligning enn det du ville ha her :).. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Hersker Hans Syns autofil hadde en bedre sammenligning enn det du ville ha her :).. sier vel litt om dine kunskaper det... ikke sant!? .. mener Honda NSX stiller i en helt annen divisjon :) en helt annen biltype... :) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg