Mambo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 uansett.. viss du veit specc selv er det jo ikke noe å bry seg om, man ser på programmet for å se hvor mye moro de klarer å finne på Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Mandel topgear er rein og skjær KVALITET... koser meg skikkelig hver gang dette går på tv. TopGear er bil-tv sitt svar på noe talkshow. Blitt mer og mer vås der etter at de endret programmet. Hvem bryr seg egentlig om hva 2 tv karer mener er kult eller ikke? Poenget er vel at seerene skal få muligheten til å gjøre opp sin egen mening Men så har de såpass bra tester og så mye kule biler der at det veier opp alt tullet :) Når det gjelder Autofil... Så må det vel være lov å kritisere selv om det er det eneste norske bilprogrammet. Når produksjonen er så ekstremt dårlig som den er, så fortjener de kritikk. De har kanskje ikke plass for Research i budsjettet? Hadde Autofil vært et produkt vi gikk å kjøpte i butikken og det hadde like mange produksjonsfeil som tv-programmet har, så hadde hvertfall jeg klaget på produktet, uansett om det ikke var noe alternativ. Og da skal jeg ikke begynne på bladet engang, som faktisk også er fullt av feil og amatøraktig feilinformasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by rally HAHAHA detta jeg skal si nå kommer til å svi for dere, MEN MEN. Hvem bryr seg? Skyline er en bil for 14isser :D :D :D Hehe, God sagt. Alle fjortissene jeg kjenner kjører også Skyline. En ekte bilentusiast ville vel aldri hatt en Skyline vel? Må si meg helt enig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by rally HAHAHA detta jeg skal si nå kommer til å svi for dere, MEN MEN. Hvem bryr seg? Skyline er en bil for 14isser Er tydelig at du først oppdaget skyline gjennom filmer som F&F, og at du nylig har oppdaget at plutslig alle er skylinefrelst. Derfor skal du være ekstra kul, og legge ut om at skyline er 14iss bil? Bilen er like rå, brutal og gjennomført selv om 1000vis av pubertetsunger elsker den. Correct me if im wrong :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Nei jeg har ikke oppdaga skyline gjennom TV og F&F. Men de som mener at de har peil pga. at de av at det er en rekke6'er i skyline tar JÆVLIG feil. Den mannen som jeg respekterer mest som bilmekaniker har ikke en anelse hva skyline er. Men i motstetting til dere kan han skru alt av biler (t.o.m skyline) og vet sykt mye om bil. Få her ville skjønne hva han snakker om hvis dere snakka med han. Så kunnskap er ikke å vite at skyline har rekke6'er men å vite hva du kan gjøre med en rekke6'er. ;) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLR Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by JokkVahl Hvor i inlegget blir bilkjøringen til rustad kritisert ??? vet godt at rustad er en fabelaktig kjører, og har mange meritter bak seg. Bl.a i STCC, BTCC og i NTCC. Jeg kallte han bare for "pop off rustad", av den enkle grunn at han i det ene programmet omtalte dumpventil som pop off. Oki sorry! missforståelse!:rolleyes: Siter '03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLR Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 DA klarte denne tråden også å komme seg over på Skyline only! Som alle vet er den råeste sedan bilen evvvvver!:D :D :D :D og ikke kom med at en eller anna slådde av en amerikaner med mer gamp er råere osv....:o Siter '03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Er enig at det er litt teit med disse feilutsagnene i programmet, men jeg antar dere er klar over at Autofil har faktisk bidratt på linje som bl.a. Gatebiltreffene og "Fast And The Furious" bølgen for å skape bil interesse rundt om i dette landet... Dette er unektelig meget positivt ettersom jo fler bilentusiaster det finnes der ute, jo sterkere står vi politisk... Enten om man vet at en Skyline har en rekkesekser eller V6'er... Konklusjon: Autofil er et genialt program hvor fakta informasjon skal tas med en klype salt og som er lagd for den vanlige mannen i gata og ikke oss "bil ekstreme" som kan såpass mye om biler at det til tider kan virke skremmende på intetanende... Vi burde være glad for at dette har blitt den suksessen det har blitt, og heller som sagt nyte at mengde bilentusiaster og biltreff øker jevnt og trutt her til lands... Skal man se på ekte bilshow så får man lete litt rundt etter Best Motoring eller no slikt ettersom det er dette som virkelig er showet sitt... Men som sagt, la nå mannen i gata tro at Skyline økes til 500hk ved fjerning av "pling og plong" istedenfor å sitte på ræva her og slenge unødvendig mye dritt om emnet... Og apropos Top Gear så begynner det å bli litt vannet ut i form av at det er som nevnt ovenfor, litt for mye piss i programmet om dagen... Like it or not, AutoFEIL har iallefall hjulpet på bilinteressen i landet... Noe som jeg personlig iallefall er meget positiv for! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by S-2000 Er enig at det er litt teit med disse feilutsagnene i programmet, men jeg antar dere er klar over at Autofil har faktisk bidratt på linje som bl.a. Gatebiltreffene og "Fast And The Furious" bølgen for å skape bil interesse rundt om i dette landet... Dette er unektelig meget positivt ettersom jo fler bilentusiaster det finnes der ute, jo sterkere står vi politisk... Enten om man vet at en Skyline har en rekkesekser eller V6'er... Konklusjon: Autofil er et genialt program hvor fakta informasjon skal tas med en klype salt og som er lagd for den vanlige mannen i gata og ikke oss "bil ekstreme" som kan såpass mye om biler at det til tider kan virke skremmende på intetanende... Vi burde være glad for at dette har blitt den suksessen det har blitt, og heller som sagt nyte at mengde bilentusiaster og biltreff øker jevnt og trutt her til lands... Skal man se på ekte bilshow så får man lete litt rundt etter Best Motoring eller no slikt ettersom det er dette som virkelig er showet sitt... Men som sagt, la nå mannen i gata tro at Skyline økes til 500hk ved fjerning av "pling og plong" istedenfor å sitte på ræva her og slenge unødvendig mye dritt om emnet... Og apropos Top Gear så begynner det å bli litt vannet ut i form av at det er som nevnt ovenfor, litt for mye piss i programmet om dagen... Like it or not, AutoFEIL har iallefall hjulpet på bilinteressen i landet... Noe som jeg personlig iallefall er meget positiv for! Jeg kunne ikke vært mer enig :D Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by S-2000 Er enig at det er litt teit med disse feilutsagnene i programmet, men jeg antar dere er klar over at Autofil har faktisk bidratt på linje som bl.a. Gatebiltreffene og "Fast And The Furious" bølgen for å skape bil interesse rundt om i dette landet... Dette er unektelig meget positivt ettersom jo fler bilentusiaster det finnes der ute, jo sterkere står vi politisk... Enten om man vet at en Skyline har en rekkesekser eller V6'er... Konklusjon: Autofil er et genialt program hvor fakta informasjon skal tas med en klype salt og som er lagd for den vanlige mannen i gata og ikke oss "bil ekstreme" som kan såpass mye om biler at det til tider kan virke skremmende på intetanende... Vi burde være glad for at dette har blitt den suksessen det har blitt, og heller som sagt nyte at mengde bilentusiaster og biltreff øker jevnt og trutt her til lands... Skal man se på ekte bilshow så får man lete litt rundt etter Best Motoring eller no slikt ettersom det er dette som virkelig er showet sitt... Men som sagt, la nå mannen i gata tro at Skyline økes til 500hk ved fjerning av "pling og plong" istedenfor å sitte på ræva her og slenge unødvendig mye dritt om emnet... Og apropos Top Gear så begynner det å bli litt vannet ut i form av at det er som nevnt ovenfor, litt for mye piss i programmet om dagen... Like it or not, AutoFEIL har iallefall hjulpet på bilinteressen i landet... Noe som jeg personlig iallefall er meget positiv for! Helt enig!! Synes Larsen er en morro mann jeg. Selv om han sier noe feil.. menneskelig å feile. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com sier vel litt om dine kunskaper det... ikke sant!? .. mener Honda NSX stiller i en helt annen divisjon :) en helt annen biltype... :) uuhhh!! langt lyst hår!! se på meg når jeg snakker til deg Jølsrud!!, syns du det er deilig med mensen kanskje? voksen diskusjon vi har på gang her nå. så du mener du hadde forslag til bedre sammenligning :). Du er meg en morsom liten biltekniker du.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Henrik_H Autofil er jo et program for allmenn kunnskap (eller uvitenhet) Programmet er ikke ment for dere som vet hva HVER ENESTE lille dings på bilen heter og vet ALT om ALLE biler som finnes!! Hvis dere synes det er så jævlig dårlig så får dere lage deres eget program... Kall meg en amatør eller hva som helst, jeg synes Autofil er fett! enig med deg, jeg tar meg ikke nær av at han kom til å si at skyline har v6, det er ikke så farlig, alle kan ta feil. Syns han har et bra konsept, hvor man får se morsomme biler i aksjon, samtidig som jeg syns programlederen er underholdende. Mere bil på TV!! Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by rally HAHAHA detta jeg skal si nå kommer til å svi for dere, MEN MEN. Hvem bryr seg? Skyline er en bil for 14isser :). The Car for the Playstation generation.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by rally Nei jeg har ikke oppdaga skyline gjennom TV og F&F. Men de som mener at de har peil pga. at de av at det er en rekke6'er i skyline tar JÆVLIG feil. Den mannen som jeg respekterer mest som bilmekaniker har ikke en anelse hva skyline er. Men i motstetting til dere kan han skru alt av biler (t.o.m skyline) og vet sykt mye om bil. Få her ville skjønne hva han snakker om hvis dere snakka med han. Så kunnskap er ikke å vite at skyline har rekke6'er men å vite hva du kan gjøre med en rekke6'er. ;) Du kjenner en bilmekaniker som har så SYKT peiling på bil, men han har aldri hørt om Skyline? Nå har vel Skyline vært en av de råe bilene innen løpsbiler, spesielt i Japan, alle vet hva det er, alle fjortissene digger den, mange eldre digger den. Det er en rå bil, en kraftig bil, en perfekt bil. Men kompisen din som du respekterer vet ikke hva det er? Tilogmed en gjen 12 - 14 årigner jeg overhørte her om dagen hadde faktisk peil. når det gjaldt skyline's spesifikasjoner og oppbygning. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Laaars Du kjenner en bilmekaniker som har så SYKT peiling på bil, men han har aldri hørt om Skyline? Nå har vel Skyline vært en av de råe bilene innen løpsbiler, spesielt i Japan, alle vet hva det er, alle fjortissene digger den, mange eldre digger den. Det er en rå bil, en kraftig bil, en perfekt bil. Men kompisen din som du respekterer vet ikke hva det er? Tilogmed en gjen 12 - 14 årigner jeg overhørte her om dagen hadde faktisk peil. når det gjaldt skyline's spesifikasjoner og oppbygning. tenkte på det samme.. sønnen min er nå 2,5 år, og han trenger bare se en brøkdel av en skyline får å fastslå hva den heter!! Bilinteressen starter tidlig, og det følger enormt mye kunnskaper med gjennom barne årene og slik kunnskap kommer jo grunnet interessen også.. Sønnen min på 2,5 år kan tydeligvis navnet på flere bilmerker og modeller en det den mekanikeren det henvises til her kan.. Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg