Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Heisann, siden jeg akkurat har flyttet til Os (Søvikneslandet) så lurer jeg fælt på hvor mange Osinger det er her på forumet??? Er ingen tvil om at det er et utprega råner miljø her!! hehe, og har sett mange kule biler også :) Bilteknikeren :) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 ...og drar du til sentrum, får du garantert første skudd gratis Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by bjirn ...og drar du til sentrum, får du garantert første skudd gratis har hørt mye negativt om akkurat det, men har ikke merket noe til det .. er først og fremst interessert i Bilmiljøet!! så foresten en Rød Mitsubishi EVO7 ved Shellstasjonen, rå bil!! Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com Heisann, siden jeg akkurat har flyttet til Os (Søvikneslandet) så lurer jeg fælt på hvor mange Osinger det er her på forumet??? Er ingen tvil om at det er et utprega råner miljø her!! hehe, og har sett mange kule biler også :) Bilteknikeren :) er der ute engang i blant,kjenner en som jobber på essoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Jostein er der ute engang i blant,kjenner en som jobber på essoen... Off topic: Var det deg jeg traff rundt hylkje på torsdag kveld? rundt elleve? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com Heisann, siden jeg akkurat har flyttet til Os (Søvikneslandet) så lurer jeg fælt på hvor mange Osinger det er her på forumet??? Er ingen tvil om at det er et utprega råner miljø her!! hehe, og har sett mange kule biler også :) Bilteknikeren :) 11 April på vestkanten ( Loddefjord ) kl 20.00 på sentertaket er det treff. Ta deg en tur oppom da:) Rånerne på Os henger en god del på Essoen der oppe. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Lars 11 April på vestkanten ( Loddefjord ) kl 20.00 på sentertaket er det treff. Ta deg en tur oppom da:) Rånerne på Os henger en god del på Essoen der oppe. kanskje jeg tar meg en tur bort dit med en rød Alfa 156 :) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Var på fyllefest på Mobergsvikjo i går, drit kult!! fikk snakka med han som eier den EVO7 ern, og han påsto det var en EVO8 og han hadde gitt 550 000,- for den, uansett bilen er rå!! så en gang en driiitstilig BMW E30 Cab med "testarossa"bredding, kanskje den bare var på gjennomreis... uansett rå var den :) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg