Gå til innhold

Hvite baklys til Golf II

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by GolfRallye

 

Er ikke sikker på hvor. Jeg skulle ha de som er på bildet, men fikk de som jeg tok bilde av.

 

jeg kjøpte åsså de lyktene på bildet der (bilde fra hjemmesida til D&W vel?).. gledet meg som en unge til de kom... (bestilte fra Powerzone,så det tok sin tid).. og da de kom,så jeg at det var sånn gul dritt inni blinklyset...! *skuff* :(

men men...går vel muligens an å åpne lyktene å pelle ut den gule filmen,og heller legge inn en annen "reflektor" ? bør da ikke være så fælt med arbeid det....? (jeg giddet aldri å prøve)... prøv du da,vel!! :) :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

 

jeg kjøpte åsså de lyktene på bildet der (bilde fra hjemmesida til D&W vel?).. gledet meg som en unge til de kom... (bestilte fra Powerzone,så det tok sin tid).. og da de kom,så jeg at det var sånn gul dritt inni blinklyset...! *skuff* :(

men men...går vel muligens an å åpne lyktene å pelle ut den gule filmen,og heller legge inn en annen "reflektor" ? bør da ikke være så fælt med arbeid det....? (jeg giddet aldri å prøve)... prøv du da,vel!! :) :D

 

Har har pellet ut den gule plastikken på mine svarte og røde lykter. Det gikk fint det. Tror jeg står over å gjøre det på disse.

Hvis det hadde gått å åpne de kunne jo all rød og gul plast fjernes. Den gule plasten kan fjernes uten å åpne lyktene.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

vet du hvor jeg får de hvite som ikke har den stygge filmen inni? :)

 

både Powerzone og NBS (og helt sikkert flere også) skaffer de andre lyktene uten film inni... eller.. ikke de som er på det bildet som ble postet tidligere i thread'n her,men dissse:

 

http://www.duw.de/shop2002/(j5dyxr45ci2whhfywzoglu2d)/detail_view.aspx?category=1&folder=91&product=23756

 

de er ikke så "gjennomsiktige" som de andre,men...

 

DESSUTEN: vær obs på at det blir litt spesiell rødfarge med de lyktene som GolfRallye har... blir mer rosa enn rødt...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

 

både Powerzone og NBS (og helt sikkert flere også) skaffer de andre lyktene uten film inni... eller.. ikke de som er på det bildet som ble postet tidligere i thread'n her,men dissse:

 

http://www.duw.de/shop2002/(j5dyxr45ci2whhfywzoglu2d)/detail_view.aspx?category=1&folder=91&product=23756

 

de er ikke så "gjennomsiktige" som de andre,men...

 

DESSUTEN: vær obs på at det blir litt spesiell rødfarge med de lyktene som GolfRallye har... blir mer rosa enn rødt...

 

Kanskje jeg skal prøve å fjerne disse plast innleggene da.

Mulig det funker. Får håpe jeg ikke raserer lyktene:rolleyes:

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår