Gå til innhold

Anbefaling av stereo?

Ranger emnet

pjotr

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe stereo nå, og først og fremst stereospiller. Det vil si radio, cd og antageligvis mp3.

Stereoen skal monteres i en mazda 323, og her er stereoen montert nokså lavt, så jeg trenger en spiller med god skjerm som lett kan sees overfra. Samtidig vil jeg ha fjernkontroll på rattet, er vel med på en del modeller? Hvordan fungerer forøvrig disse? Er vel ingen ledning nei?

Vil legge i ca 2-4 k, og har en forkjærlighet til panasonic og pioneer, så tror det blir en av dem. Forslag til modell som oppfyller krava?

Bør man kjøpe sånn digitalradio nå? Begynner vel å bli klargjort for det på en del modeller, eller?

blablabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge til at jeg stort sett ikke har peiling på stereo, og at det er derfor jeg poster her... ;)

Mulig jeg investeterer i sub etterhvert, bør jeg tenke på det når jeg velger spiller? Bør kanskje uansett ha egen forsterker til suben eller?

blablabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig holder meg til Xelent...

spiller bra.... (2stk Xelent 12" er det som har norgesrekord i rookie klassen)

har selv 2stk slike i bilen... spiller veldig bra, men jeg har AAALT for små forsterkere på de i forhold til det jeg burde hatt, men det spiller utrolig bra alikevel...

var jeg deg ville jeg sjekket http://www.xelent.no =)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det vel spiller han skulle ha.

sub trenger egen forsterker ja, men aktiv sub er jo en løsning

dab (digital radio) er snart bygget ut ja, men dette er et fryktelig dyrt system og jeg tror det ikke kommer til å bli no suksess, viss du ikke bor mitt på vidda da og det er dårlige forhold der fra før.

når det gjelder spiller liker jeg denne http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/1033804/index.html veldig godt. den har et utrolig bra display som du kan legge inn egene bakgrunns bilder på. den har også en day&night funksjon som kan være kjekk for deg. det vil si at den lyser opp akkurat så mye du trenger for å se displayet bra. trådløs fjernkontoll følger med. si ifra viss du er interessert så kan jeg se om jeg kan ordne en god pris på den.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere se hvor mye han er villig til å legge ut i spiller da. Max 4000. Alpinene tipper over denne grensen ganske godt. Vet ikke med Panasonicen da. er vel dyrere enn 4 lapper.

Derfor vil jeg anbefale Pioneeren. Da får du med rattkontroll under 4000.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider