Runeskatt Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 lurer bare på når man bør skifte olje på PD motorene? og hvilken olje anbefaler dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hva Møller anbefaler eller hva jeg anbefaler, det er to vidt forskjellige ting. Tar da Møllers offentlige anbefaling som er LL-olje spec 506.01 og 30' km. Min anbefaling hopper vi over for denne gang ;) Les også i http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/236507-longlife-motorolje.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 eg har pd motor i passat, køyrer ca 15000 før eg byter. Køyrer heilsyntetisk Mobil olje, 5-w30, meinar eg det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg