Ådne95 Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 heisann! lurte på om jeg får greie 5,25" komponenthøyttalere til rundt 1500kr? ska foreløpig kjøres rett fra en pioneer spiller, men har planer om å få tak i en forsterker å dra de med på sikt :) sett litt på disse, hvem burde jeg ta? JBL GTO-509C - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere Rockford Fosgate P152S Component System - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere Focal IS130 Integration - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Av de der så er det bare focal-settet som er noe å ha, det låter mye bedre enn de to andre settene... Men du kan jo vurdere dette også: Gladen RS 130 - Autodesign AS Låter veldig fint, og har 3ohm motstand så du får mere effekt fra spilleren med disse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 (endret) ok, takk for svar ;) så du ville heller valgt gladen-høyttalerne enn focalene? :) og må jeg ha noe slags overgang/adapter for å montere spiller i bmw e39 annet enn monteringsramme? Endret Februar 17, 2013 av Ådne95 skrivefeil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 ok, takk for svar ;) så du ville heller valgt gladen-høyttalerne enn focalene? :) og må jeg ha noe slags overgang/adapter for å montere spiller i bmw e39 annet enn monteringsramme? Ramme og iso-overganger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg