Mr. Ellingsen Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Halloen! Har 1 stk "Atlas Coper" (Tror jeg den het, er ikke sikker!) muttertrekker til salgs. Drar fra 225Nm til 450Nm. Den er SVÆÆR! Nypris kr. 43,276,- inkl. mva. Er vel så god som ny. Selges 10,000,- Evt. bud. Mail: telli@tiscali.no Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Halla pengelens:P,er det din mutter trekker??når fikk du den da? fått den nye pcèn da(Y)snx;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Pengelens ja, det skal jeg love deg at jeg er! Er helt utrolig at det går å være så blakk som jeg er nå... :eek: Kan vel alltids gå ned til ufattelige 7-8,000,- hvis det hjelper! Den heter forresten "Atlas COPCO", og ikke "coper". Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 :D men skal du fortsette med golfen??det koster...men det kan fort bli verdt det(Y) STÅ PÅ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hehehe!! Med så mange feil på godkjenninga, så blir man litt DEPRIMERT vettu!! Arbeidslysta er ikke akkurat på TOPP lengre. Også, som alle veit, fikse bil koster penger, noe jeg har utrolig lite av om dagen! Så jeg må vel bare farte til banken og låne en liten pall med penger, og kjøpe meg noe annet..... :rolleyes: Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 kan heller kjøpe bilen din...... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Kommer helt ann på hvor mye du vil gi for den det!! :D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Kommer helt ann på hvor mye du vil gi for den det!! :D + hva krever du ? å hvilkene feil fikk du på siste eu kontroll? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Den lista over feil, er så lang at det er ikke plass til allt på en post på forumet engang!!! Hehehe! :D:D Kan vel egentlig bare si deg det at jeg ikke selger den Golfen i hele tatt... Hvis jeg får ett rått bra tilbud, så selger jeg SELVSAGT! Men da snakker vi tross alt summer over vrakpanten, så det blir vel ikke aktuelt! :p Jeg begynner og gi litt faen i å få skilter på den golfen, fordi jeg er lei og har ikke mer penger til å bruke på den bilen. Ingen som har en jævla dør til meg en gang! Skaffer meg jobb nå snart, gjør noe dumt som å ta opp lån, og kjøper meg Coupe Quattro eller UR-Quattro... :rolleyes: Som er fiks ferdig og klar for veien! :eek: Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hehe, stor jævel det der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hehe!! Skal jeg love deg! :p Kom ut med 3 mer feil enn når jeg kjøpte bilen!! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg