mjepson Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Da var min 2 dagers businesstrip til nord nårge over... på flyplassen på Sola stod det en fin polo med knust sidevindu bak (ikke det store, 5 dørs). De tok heldigvis ikke golfkølla som lå i baksetet, hva skulle jeg gjort med ett golfsett uten 6'er jernet? Men de tok derimot RF sub og forsterker til en verdi av ca 5000. Spilleren hadde de ikke tatt, etuiet lå på gulvet foran, men jeg hadde gjemt spillerdekselet under førersetet og de hadde ikke sett der :) Egenandel på glass er 1500,-. Men det da ikke være verdt å fikse det på forsikringen, kan ikke koste mye å fikse det lille bakvinduet. Fastmontert utstyr har egenandel på 4000,-.... heller lite vits... Hadde jeg sluppet dette med alarm mon tro? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 offf.... Kjipe greier... alltid kjekt med alarm Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 alarm hjelpe , men uansett når folk gjør sånt så blir eg så forbanna.... send meg en pm viss du får tak i innbrudstjuvene.. så ska me nok fiksa noe ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 De fleste forsikringsselskaper tilbyr 0kr i egenandel når du har alarm. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Litt merkelig at de skulle bak akkurat setet i din bil :rolleyes: Eller hadde de gått løs på flere biler? Jeg er glad bilen min har mange alarmer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 uff så kjipt da! føler med deg, hvis noen gjør sånt mot meg, så kontakter jeg umiddelbart mr. Hagle Frank:) Glad jeg har alarm da, kjekt å ha med mye verdier inne i bilen;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 ja tror det er på tide med en alarm i bilen gitt... 0 kr egenandel... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by mjepson ja tror det er på tide med en alarm i bilen gitt... 0 kr egenandel... lenge leve defa :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Alarm er som musikk for enkelte idioter.. Skjønner ikke at det går an... Men er jo en ekstra sikkerhet da.. Kjipt når det skjer... Synd at enkelte folk ikke kan ligge unna... :mad: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Det suger at andre ikke kan la fingrene unda andre biler:( Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Er det alle forsikringselskap som tilbyr dette med 0kr i egenandel? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 vesta sier ikke at det tilbyr 0 kr egenandel hvis man har alarm, men at den er mindre sier de. har byttet til gjensidige nor nå og de skriver klart at det er 0 kr egenandel. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Defa og Guard systems :) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 NEINEINEI Magnus. Dette va ikkje bra. Nesten ny ub og forsterker. Jævla kjeltringer. Kom innom så fixer vi en rimelig alarm. Og så klart nytt anlegg til en hyggelig penge. Hater disse som ikke vet forskjell på mitt og ditt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 jepp tror du må fikse meg en alarm nå :) bedre sent enn aldri! Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg