Gå til innhold

En av de peneste 240'ene jeg har sett!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Er det no vits å driver å snakke drit om andre interesser for bilmerke.....!! Kan ikke folk si no positivt om merket i stedet for å si hvor stygg/dårlig bilen/merke er!!??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by lars_b

Nastyboy - min er fetere, det vet du :) ossen går det med turboplanene??

Hehe! Vel! Sier ikke mere jeg! :P

Turboplanene er veldig tilstede i tankene! Men jeg tviler på at det blir noe av! Det er andre ting som kommer på lista først! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: :) :D

Må le av alle saklige og usaklige kommentarer her.

Oxo morsomt at Euro-1 synes bilen til Bullocs er så rå fordi den er så lik hans egen ;)

Har lyst til å stille alle i forumet et spørsmål: er det noen som har en bil de selv synes er stygg eller harry?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

Jeg har hatt flere harry Volvoer, og driver for tiden å lager en harry bil til :D

Kan ikke akkurat si at 245`n min var særlig pen eller lite harry..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Kan ikke akkurat si at 245`n min var særlig pen eller lite harry..

Jeg blir vel helt sikkert flamet til helvete vekk, men en original 245 er brytfæl. MEN, de gode nyhetene er at med full 1986-look med 1992-bakluke, hvit lakk, skamsenking, fine fæljar, og hvite blinkers rundtom blir dette en PEN, ja jeg sa "pen" bil. A la "stygge andungen"-konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboperformance: Bilene til bollocks og meg er nok noe i samme klassen ja,kan ligne litt....

Husker godt da Åge eide den hvite,synes det var noe av det feteste jeg hadde sett til da....

Gikk rundt med den bilen i tankene lenge,syntes oppsettet var gjennomført.

Eneste jeg ikke ville ha likt som den var å ikke ha baksete og bur.

Bilen din er også veldig gjennomført,og har nok kostet noen kroner og timer i garasjen...ble ikke bilen din også stjålet og herpet?

Forresten,er du interessert i diffbrems fortsatt eller har du fått deg en??

Og tilbake til spørsmålet ditt;ingen bygger vel biler de selv synes er stygge?

Jeg synes min egen er fin og hel,men langt fra strøken.Har jo gjort alt selv,inkludert lakkeringen(og lærte at jeg aldri gjør det igjen...lakkeringen altså!!)

Henning

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Er det no vits å driver å snakke drit om andre interesser for bilmerke.....!! Kan ikke folk si no positivt om merket i stedet for å si hvor stygg/dårlig bilen/merke er!!??

Yes sir det er greit.. men husk da å aldri si noe annet enn ros til alle de andre bilmerkene du å ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man klarer å holde seg saklig,går det an å fortelle andre hva man mener om ting og tang.

Er ytringsfrihet i dette landet.

Og om ikke alle liker det som blir sagt,er det bare å bite det i seg.

Eller hur?;)

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Yes sir det er greit.. men husk da å aldri si noe annet enn ros til alle de andre bilmerkene du å ;)

Har aldri sagt no drit på forumet å kommer aldri til å gjøre det!!

Case closed?!;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...