Gå til innhold

En av de peneste 240'ene jeg har sett!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Volvo-Lars

Faen ass...klarer ikke holde meg utenfor her....synes det er jævlig lavt å komme her å drive å kalle 240 for stygg.....henviser da til Jonte`s kommetarer. Det er helt greit at du ikke liker 240,men jeg synes faen meg at du burde holde kjeft når det gjelder dette her. Ikke ta dette feil,folk har rett til egne meninger,men at man burde tenkte seg om to ganger før man åpner kjeften!!

Sorry om jeg skrev noe nedverdigende om det du elsker mest her på jord. Men, jeg synes ikke Volvo 240 er noe spesielt pene biler i utgangspunktet. Og enda værre er det med de som blir opphora og ikke ser ut i det hele å det store. Men, det er blitt postet bilder av ganske mange pene 240'er her nå.. Så jeg vet ikke hva du skriker for!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Sorry om jeg skrev noe nedverdigende om det du elsker mest her på jord. Men, jeg synes ikke Volvo 240 er noe spesielt pene biler i utgangspunktet. Og enda værre er det med de som blir opphora og ikke ser ut i det hele å det store. Men, det er blitt postet bilder av ganske mange pene 240'er her nå.. Så jeg vet ikke hva du skriker for!

Ypper du elle?

Synes bare du kan holde meningene dine for dag selv....!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

De lyktelistene var skjeve og den ene er større enn den andre..huff...ser ut som sløydarbeid :D

ikke for å være frekk.. men det er fordi bilen står litt skrått legger ikke så mye arbeid i en bil for så å sette på ulike og og skeive øyenvipper veitdu.. for min del kunne han godt ha kasta dem siden de var stygge..

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Ypper du elle?

Synes bare du kan holde meningene dine for dag selv....!!

Genialt sagt... :D

Mye vits å være på et bilforum da om man ikke får lov å si sine meninger :D :D

Tål litt kritikk. Slik som alle oss andre gjør.

Og jeg sier ikke et pip jeg om 240 ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider