Glacius Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 ikke en av mine beste men men..allt er brusha utenom felgene..og hjulbuene.. here is the original Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 stilig chop, som vanlig.... tøfft at du har en gjennomført stil på alle bilene dine, med tanke på dekor osv.. :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Jeg synes den var rå den, kanskje ikke den beste du har laget men rå, det var den. Jeg har et lite forslag også, noe jeg alltid har tenkt kunne vært litt rått. Hva med å photoshop-modde en gammel Mustang, med feite felger og styling. Har alltid lurt på hvordan det blir om en kombinere ny og gammel mote. Jeg har prøvd på dette selv, men fikk det ikke helt til, hadde vert artig om noen prøvde seg på det. :) Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 jeg har sagt det før, men sier det igjen du er helt rå i ps. men det var en ting jeg ikke likt på den modden og det var potta bak, syntes ikke den passet inn. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 synes det er kjedelig å bruke samme stil på flere biler. Ser rått ut, men blir litt vel mange cartoonaktige biler. Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hmmm...bilen er jo airbrusha da. Blir veldig lett "cartoon" aktig da. synes denne ikke var så fet som de andre. Litt vel mørkt, ser ingen detaljer...Men det går lissom ikke ann å klage på zein, han er mestern :P Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 takker alle...j VET den ikke ser Saa ekte ut men det det er UTROLIG vanskelig aa faa til naar du brusher alt...k kan nevne hva some er brusha da ..ok ALLT på lysene er brusha da mener j ALLT.og j BRUSHET HELE bilen svart og deretter brushet j refleksjonene med HVIT farge for a få fram all linjene osv .. j har brushet vindurefleksjonene nu bakfanger ,sidesskjørt ,og fram lykten fra ingen ting ...j har også brushet decalene på siden ..j vet det er lit "CIVIC" still men j har min egen stil som alle andre har :) j har OGSÅ brushet NYTT sidespeil fra bunnen av...siden det forsvant da j malte hele bilen svart :D brushet OGSÅ nytt eksos rør ..og glans effekten på felgene og bilen...: j vil gjerne bruke ANDRE bilder isteden for å brushe MEN da er det ikke JEG som har designet eller laget det..om dere forstår ... JEg takker for ALLE komplimangene jeg har fått :) j er veldig takknemli for dette...j skal SNARt ha eksamen så etter denne..så skal j lage en liten BASIC tutorial på AIRBRUSH ..takk igjen alle ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Bare lurte på en ting. Hva er det du studerer? Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 jeg studere naa MULTIMEDIA design i danmark ..men j skal skjifte skole etter sommeren til grafisk design.// indistruel design...er 3år studie og j får Beachlor utdannelse ..og går j 5 år får j Kandidat som er det høyeste i danmark her er linken til skolen http://www.deskol.dk/01_NYHEDER/?LANG=DK&ARTICLE=01_00 det er en design skole i KOLDING i danmark HELT gratis ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg