Gå til innhold

206 RC concept by glacius

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

Jeg synes den var rå den, kanskje ikke den beste du har laget men rå, det var den. Jeg har et lite forslag også, noe jeg alltid har tenkt kunne vært litt rått. Hva med å photoshop-modde en gammel Mustang, med feite felger og styling. Har alltid lurt på hvordan det blir om en kombinere ny og gammel mote.

 

Jeg har prøvd på dette selv, men fikk det ikke helt til, hadde vert artig om noen prøvde seg på det. :)

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker alle...j VET den ikke ser Saa ekte ut men det det er UTROLIG vanskelig aa faa til naar du brusher alt...k kan nevne hva some er brusha da ..ok ALLT på lysene er brusha da mener j ALLT.og j BRUSHET HELE bilen svart og deretter brushet j refleksjonene med HVIT farge for a få fram all linjene osv ..

j har brushet vindurefleksjonene nu bakfanger ,sidesskjørt ,og fram lykten fra ingen ting ...j har også brushet decalene på siden ..j vet det er lit "CIVIC" still men j har min egen stil som alle andre har :) j har OGSÅ brushet NYTT sidespeil fra bunnen av...siden det forsvant da j malte hele bilen svart :D brushet OGSÅ nytt eksos rør ..og glans effekten på felgene og bilen...:

 

j vil gjerne bruke ANDRE bilder isteden for å brushe MEN da er det ikke JEG som har designet eller laget det..om dere forstår ...

 

JEg takker for ALLE komplimangene jeg har fått :) j er veldig takknemli for dette...j skal SNARt ha eksamen så etter denne..så skal j lage en liten BASIC tutorial på AIRBRUSH ..takk igjen alle ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg studere naa MULTIMEDIA design i danmark ..men j skal skjifte skole etter sommeren til grafisk design.// indistruel design...er 3år studie og j får Beachlor utdannelse ..og går j 5 år får j Kandidat som er det høyeste i danmark

 

her er linken til skolen

 

http://www.deskol.dk/01_NYHEDER/?LANG=DK&ARTICLE=01_00

 

det er en design skole i KOLDING i danmark HELT gratis ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår