TurboPedro Skrevet April 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Hei, istedet for å lage en ny tråd om ett lite/dumt spm så prøver jeg her.. Er det "normalt" att turbotrykket skal komme på rundt 3000 omdreininger ? Er snakk om en a4 b5 turbo som har blitt chipa hos ts-racing samt resirk ventil derfra.. Har hatt en annen a4 turbo før og den fikk fult ladetrykk på rundt 1-1500 omdreininger.. det er sikkert fordi du ikke hadde N75 ventilen i den ene for da lader den fullt av ingenting.. :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet April 14, 2013 Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 det er sikkert fordi du ikke hadde N75 ventilen i den ene for da lader den fullt av ingenting.. :) Ja, okay! : ) Takk for svar!! Er det skadlig å fjerne den ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet April 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2013 Ja, okay! : )Takk for svar!! Er det skadlig å fjerne den ? Nei det trur jeg ikke.. men du vill ikke få noe behagelig kjøring uten den :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Da er det noe feil hos deg. Sjekk over alt av trykk og vakuum slanger, sjekk at LMM måler noe, sjekk at resirk ventilen faktisk tetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Trykker en flatt på 3giret så skal en få fult ladetrykk fra 1500rpm. N75 gjør at ladetrykket følger mer hvor mye en trykker på gassen, dvs halv gass = "halv" luftmengde (ladetrykk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Trykker en flatt på 3giret så skal en få fult ladetrykk fra 1500rpm. N75 gjør at ladetrykket følger mer hvor mye en trykker på gassen, dvs halv gass = "halv" luftmengde (ladetrykk) er riktig ang N75.. men uten kan man bare vært borti gassen litt å turboen tar i for fullt,er ofte det som skjer om man fjerner N75 og setter på MBC.. har prøvd seriekoblingen som jeg viser i bildet over.. og det funker kjempe bra! testa på 1,1-1,2 bar og turboen følger kjempe bra med! :D sjekka pluggene og de så helt normale ut og! :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.