Gå til innhold

Seriekobling av N75&Bleed ventil?

Ranger emnet


TurboPedro

Anbefalte innlegg

Hei, istedet for å lage en ny tråd om ett lite/dumt spm så prøver jeg her.. Er det "normalt" att turbotrykket skal komme på rundt 3000 omdreininger ? Er snakk om en a4 b5 turbo som har blitt chipa hos ts-racing samt resirk ventil derfra.. Har hatt en annen a4 turbo før og den fikk fult ladetrykk på rundt 1-1500 omdreininger..

det er sikkert fordi du ikke hadde N75 ventilen i den ene for da lader den fullt av ingenting.. :)

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sikkert fordi du ikke hadde N75 ventilen i den ene for da lader den fullt av ingenting.. :)

 

Ja, okay! : )

Takk for svar!! Er det skadlig å fjerne den ?

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker en flatt på 3giret så skal en få fult ladetrykk fra 1500rpm. N75 gjør at ladetrykket følger mer hvor mye en trykker på gassen, dvs halv gass = "halv" luftmengde (ladetrykk)

er riktig ang N75.. men uten kan man bare vært borti gassen litt å turboen tar i for fullt,er ofte det som skjer om man fjerner N75 og setter på MBC.. har prøvd seriekoblingen som jeg viser i bildet over.. og det funker kjempe bra! testa på 1,1-1,2 bar og turboen følger kjempe bra med! :D sjekka pluggene og de så helt normale ut og! :)

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår