Gå til innhold

Noen (i Agder) som skrur på fritid for andre?

Ranger emnet

harrin

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle høre om det er noen av dere i agder distriktet som skrur biler på fritiden,

for andre mot betaling da selvfølgelig. :D

99-modell skoda octavia og student med to barn = ikke så god råd

Som igjen da fører til at jeg ikke har mulighet å fikse disse småtingene på verksted, så tenkte jeg skulle høre om det var noen som

skrudde på fritiden / hobbybasis her.

Hadde en bekjent som hjalp meg tidligere med en del ting (fikk betaling i form av vin eller barnevakt hehe)og noen småting har jeg klart selv, men nå har han flyttet til andre enden av landet (ikke pga bilen min) :D

Har hørt alt før at har man ikke råd til å fikse bilen så har man ikke råd til bil etc. men jeg er avhengig av bil med et barnehagebarn og jeg som selv går på skole :D

Så derfor tenkte jeg at jeg skulle i allefall høre her om det var noen som bare elsker å skru og ikke har nok å skru på :D

Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mistanke at termostat har tatt kvelden har kjøpt ny termostat, men den er jeg litt nervøs/usikker på å begynne å prøve å skifte selv. Har litt andre småting som skal skiftes etterhvert, men det blir litt på sikt altså litt om gangen for å få det til å gå rundt :)

Betaling vet jeg overhode ikke for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bytte en termostat er ikke så farlig som det høres ut som. Skru ut termostat huset, ta ut gamle termostat og pakkning. Sette inn ny termostat og pakkning, så skru på plass huset. Fyll på ny frostveske (opp til max på beholderen) så start bilen. La lokket til beholderen være av. La bilen stå på tomgang til den blir 90 grader og termostaten slår inn. Etterfyll om nivået synker

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider