Stein Bårdløkken Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Hei. Jeg kjøpte meg en Skoda Superb 2005 mod i fjor, og er kjempetilfreds med den. MEN så var det spilleren, den ville jeg bytte ut, da den ikke har DAB samt var rimelig kjedelig. Dette viste seg og straffe seg. Jeg kjøpte Pioneer AVH-X3500DAB en jeg har testet, og likte veldig godt. Men så skulle jeg montere spilleren, fikk jeg med aktivt adapter. Kjøpte alt på dynaBel. Men det kom da ingen lyd, selvfølgelig. Koblet alt riktig og alt er i orden. Men det viser seg da at alt er CAN-BUS styrt. Samt jeg har vist en forsterker i bagasjen. Så det var sikkert veldig avansert i sin tid. Har snakket med flere, og løsningen var vist og strekker nye kabler bak, og montere en ny forsterker. Har funnet enkelte adapter som skulle gå, men det fungerer ikke. Noen som evt har erfaringer med dette?, denne bilen. Eller noen tips og råd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Oh lord, du trenger bare de rette overgangene, og et can-bus adapter, så spiller alt det orginale igjen. Ta kontakt med transmedia.no så får du vite nøyaktig hva du trenger ;) www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg