TommyZox Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Heisann, jeg har nå kjøpt meg en Nissan Primera 1997 1.6. Dette skal være min første bil og jeg føler jeg har gjort et godt kjøp, bilen har gått 142,000 km, og det er ingen problemer med den. Lakken er veldig fin, og den er i fargen Mørke Grønn. Jeg ønsker å style opp bilen litt, å jeg har et budsjett på ca 5,000kr. Anlegg er allerede anskaffet så tar ikke det med i betraktning. Jeg ønsker og bytte ut fram og bakfanger, samt sette på noen stilige sideskjørter. Har også lyst å hive inn angel eyes. Jeg er ikke fan av spoiler så det vil jeg ikke ha. Men i denne sammenheng lurte jeg på om noen der ute satt med noen gode nettsider og andre tips som de kan komme med. Dersom du anbefaler produkter er det kjempe om du legger med link. Altså jeg vil style denne opp på billigst mulig måte da jeg ikke har mye og rutte med som student. Mvh- TommyZox Beklager om dette er feil forum(?) TomTomTom reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyZox Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har dere tatt kvelden her inne ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 er ikke så mange som er så hypp på styling noe lengre så sikkert derfor du får dåli respons, men jeg liker å ha litt styling på biler men det spørs på hvilken bil! som på Primera P11 så synes jeg ikke du skal ha noe styling, skaff deg senkesett, 18" felger, poler lakken, sot rutene, SRI framfanger og SRI baklukespoiler (om du har sedan) og eksosanlegg. da ska du se at den bli Steintøff :) det lå ute en svart primera for ikke så lenge siden med disse punktene som jeg skrev, fikk lyst å selge golfen min og kjøpe den istedenfor ass :p men dette her er da min mening ;) lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Stemmer i den ja. SRI deler, senk og felger ser mye bedre ut en "kebab" glassfiber styling med dårlig passform. Styling knekker ved det minste uhell, SRI fangeren på min P10 ble brukt som snøplog hver vinter i 10år uten noen form for skader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyZox Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Takker for respons :) Hvor får man da tak i disse SRI delene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Bør vere kurrant å finne på huggere rundt omkring. SRI og GT styling er nesten det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTomTom Skrevet Mars 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2016 Hei :) syns du skal style primeraen din :) Angle eyes blir drit fet på primeraer men om du vil style den virkelig så må du nok på kostedeg litt mer en bare 5000,kr. Har selv en primera. En Wp11 2.0 140hk sport 2000mod. De blir fete når du får på litt pynt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTomTom Skrevet Mars 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2016 Hei :) syns du skal style primeraen din :) Angle eyes blir drit fet på primeraer men om du vil style den virkelig så må du nok på kostedeg litt mer en bare 5000,kr. Har selv en primera. En Wp11 2.0 140hk sport 2000mod. De blir fete når du får på litt pynt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg