vectra ronny Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Hei. Har nå fått 3. fjærbrudd fremme på ca 200.000 km. på min vectra a. Noen som vet om det finnes forsterkede fjærer til disse, er jo unormalt at de skal ryke så ofte, men vet at det er en vectra ting. Bak har det bare knukket 1 gang og er enda hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har du sjekket at fjærbeinslageret er i orden da? Om dette går tungt så vil det gjøre at fjæra knekker. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 (endret) Hvordan i ........ er du kjører over fartsdumper og høl i veien? Nei kjør ordentlig gutt, så slipper du det der. Endret Februar 23, 2013 av Mondeo Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 de 2 foregående fjærskifter er foretatt hos verksted, regner med de har kontrollert fjærbenslager. Jeg kjører fint som bare det jeg, er derfor jeg lurer på om det fins noe av forsterket type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg