Anon1 Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Når jeg skrur på varmluft inni bilen, kommer det eksoslukt, og jeg ser at det er røyk fra pusten min. Regner med det er en eksoslekkasje i manifolden eller noe. Hvordan kan jeg finne ut helt sikkert, og hvor lekkasjen kommer fra? Eventuelt, hva annet kan det være? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Prøv å få noen til å tette for eksosrøret mens du inspiserer hvor det lekker. Forøvrig kan det godt tenkes at eksoslekkasjen er lenger bak. Kommer eksosen inn kun med varmluft, ikkje ved kald? En lekkasje ved manifolden høres. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anon1 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Det er ikke bare når jeg setter på varmluft nei, men når jeg setter på vifta inni bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg