Gå til innhold

Olebjo: Opel omega a. ny bil innkjøpt!! c30xei turbo?

Ranger emnet


Olebjo

Anbefalte innlegg

Driver og handler inn div div. til Turboen kommer :)

så blir det orginal sprut og turbo på 20se motoren først:) får se hvor lenge det holder.

 

Hømh... jaaaa! Du kan ha flaks! :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hømh... jaaaa! Du kan ha flaks! :)

 

Blir så klart cometic toppakning og andre dyser :p har flere prosjekter stående så har liksom ikke råda til alt helt enda :) så får bruk tia til hjelp! :)

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ødelegge diffen under hardkjøring? kjørte fort i en sving og bakenden hoppet litt.. etter d så smalt det i diff etellerannet..

smell hver gang jeg kjører i en sving elr gir på litt slakker av osv..

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, godt det er flere Omega prosjekter innpå her :p sjarmerende bil må jeg si :p

 

Støgg arti å ha en bil som ser slik ut, men som er 100% iorden! bilen sto i 12år.. gikk gjennom EU med kun 1 1er feil.. skiltlyse funket ikke :P

men lakk blir d (Y)

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er ved hardt gasspådrag at det banker litt (f.eks høyre side bak) da kan det være ei foring faktisk, vist du slipper clutchen litt fort ut uten og gi gass, og vist de donker da, da er det mest sannsynelig foringen, vist det er diffen, så pleier bilen og rykke og nappe, og mer klakkelyd en banking :p

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er ved hardt gasspådrag at det banker litt (f.eks høyre side bak) da kan det være ei foring faktisk, vist du slipper clutchen litt fort ut uten og gi gass, og vist de donker da, da er det mest sannsynelig foringen, vist det er diffen, så pleier bilen og rykke og nappe, og mer klakkelyd en banking :p

 

hmm.. ska ta en titt på det i dag, er samma lyden som når sperra på mustangen slår inn. så derfor frykter jeg bakaksel :p

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diff bytta og sperra funke! :) meeen synes den oppfører seg litt rart? når jeg kjører sakte og svinger brått så virker det som om den går og slår? aldri kjørt med lamell sperre før så vet ikke om det er normalt? :)

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Turbo, dyser,grenrør, stempel og råder ligger på postkontoret og venter! :)

intercooler, oljekjøler og div fittings er handlet inn! :) da er det bare og begynne montering til helgen! :)

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår