solo- Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei, På min Statoil har de to forskjellige voks. Extreme Nano Tech til 199,- og Turtle Wax til 175,-. Hva er best av disse? [ATTACH]36934[/ATTACH] Ps. Bør jeg bruke avfetning før jeg vasker bilen etter vinteren? De hadde det også, tror den kostet rundt 60-70 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Eg bruker alltid avfetting før håndvask av bil. ingen av voksene er verdt pengene. Har dei ikkje Turtle Wax Ice der? Kanskje finne ein annen foretning som har andre vokser? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Gjør deg en tjeneste og bestill denne: COLLINITE NO476S SUPER DOUBLE COAT AUTO WAX 9OZ | eBay Collinite 476s. Ikke at jeg har prøvd alle vokser, men det er få om ingen som kan matche beskyttelsen denne gir for pengene. En bra voks, men særlig fin som vintervoks, som kan gi beskyttelse og beading i opptil 6 måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Europcar Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Nano tech er best av disse 2 alternativene. Siter Mvh Stine Hansen Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4 Girl Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autounion Skrevet April 20, 2013 Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Ikke spesielt bra noen av de desverre, kjøp helle noe annet. Autoglym er jo faktisk mye bedre og ikke mye dyrere. Men så har enn jo Swissvax og Maguires da. Siter AUDI ALL THE WAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg