steinrawr Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei. Jeg skulle bytta lambdasonden på audien min, men jeg har ikke sjangs å få skrudd den ut med fastnøkkel eller skiftnøkkel uten å ødelegge den. Tør jeg å bruke noe å klemme på selve sonden med? Takk for all hjelp! -- Steinrawr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Det finnes egne piper med åpning i som du kan bruke. Spørs jo akkurat hvor trangt det er. Om du har 22 mm langpipe mener jeg å huske dimensjonen på lambdasonde er så kan du bare klippe bort ledningene så får du brukt det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinrawr Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Er litt dumt å klippe bort ledninger, når jeg skal flytte den over. :( - Steinrawr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Da er det like greit og få kjøpt deg ei lambdasonde-pipe Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 lambdasonde-pipe + rustløser. La rustløseren virke i noen min, og vips. Så skrur du den lett ut Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinrawr Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Så utrolig flott. Ante ikke engang at dette eksisterte! Takk for hjelp og tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 da jeg byttet min lot jeg bilen stå litt på tomgang slik at det ble litt varme på eksosen, da løsnet lambdaen nesten av seg selv. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinrawr Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Takk for tips. Får ikke start på delebilen min, men skal forsøke å varme den litt hvis jeg ikke får den ut med lamda-pipen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg