Nicolay Simmerlund Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 De lysa som er inni bilen i midten oppe i taket og sidene ved bakdørene. Hvilken pærer er dette? Tenkte jeg skulle bytte de gule stygge med noen hvite men vet ikke hvilke pærer jeg må kjøpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 her er ein link til vwvortex forumet der står det hvilken pærer det er men er led pærer i denne guiden,håper det hjelper deg. :-) Link:VWVortex.com - DIY: Installing new Interior Lights (with 42DD LED's) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 her er ein link til vwvortex forumet der står det hvilken pærer det er men er led pærer i denne guiden,håper det hjelper deg.:-) Link:VWVortex.com - DIY: Installing new Interior Lights (with 42DD LED's) Tusen takk! :) Skal ut å finne hvite lys i morra ! :) har hata de gule lysa i evigheter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Biltema har billige hvite og blå :) På nettet kan du finne alle farger :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hmm blå kan vell se litt rått ut men er det noe lovligheter rundt cupelys da? har jo blå bil så ville vell vært litt stilig med blåe lys der.. men ser du så mye med blåe lys ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Er ikke noen regler rundt det med lys inni bilen nei.. Eneste er at jeg hadde rødt lys i taket som lyste bakover, så kunne misstolkes som bremselys på omega stv min. :) Bått lys lyser greit opp det ja :) Ville valgt 6000K LED eller Hvitt lys hvis du er ute etter lys styrke :) (6000K er isblå farge) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Tusen takk! :) Skal ut å finne hvite lys i morra ! :) har hata de gule lysa i evigheter! Trur eg får ta meg ein tur på biltema og kjøpe noen pærer eg også, Eg sitter og tenker på xenon på nærlyset men ser det er masse folk som har fått problemmer etterpå. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Ville heller anbefale Xenon på fjernlys når du trenger de... Nærlys så ber du bare om bråk, masse folk som blir blendet og bot hvis du blir stoppa :) Personlig Driter jeg i det.. Kjører med Xenon lys i det som går ann å få xenon i. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Er cupe lys tittelen er da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0land Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Cupelys eg kjøpte mine på dioder.no de funker jævlig bra :) Mange som blir imponert over hvor bra det lyser uten og ha noe ekstra lys inne i bilen :) Eg blei vertfall fornøyd :) Siter Bj0land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Cupelys eg kjøpte mine på dioder.no de funker jævlig bra :) Mange som blir imponert over hvor bra det lyser uten og ha noe ekstra lys inne i bilen :) Eg blei vertfall fornøyd :) Kjøpte mine på biltema og de lyser jævlig bra de også. Flere har sakt det på meg også :) Vurderer å bytte skilt lys også men da kan Purken se skiltet mitt lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0land Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Eg har skiftet ut mine med blå og hadde det en god stund lyste opp altfor mye, såg ganske nice ut men skiftet det for syns det såg bedre ut med hvit i skiltlysa :) Men nå får eg snart på neonlys under bilen og alt annet lys er blått så da blir det kanskje blått i skiltlysa igjen :P Siter Bj0land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 jeg har mine i hvit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Eg har skiftet ut mine med blå og hadde det en god stund lyste opp altfor mye, såg ganske nice ut men skiftet det for syns det såg bedre ut med hvit i skiltlysa :) Men nå får eg snart på neonlys under bilen og alt annet lys er blått så da blir det kanskje blått i skiltlysa igjen :P Du ber om bråk om du bruker blått lys på skiltene. Sånt liker ikke onkel Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0land Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe nice :) eg har alle mine cupelys i blått. Ja onkel blå liker ikke akkurat blå skillys :P En grunn til hvorfor eg har hvite i skiltlysene mine nå :P Siter Bj0land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg