donken Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hvordan få løs innvendig dørpanel bak på en 2003 model sharan/alhambra? for rep/skifte av ledningsnett pga brudd. hvor finner jeg eventuelle skruer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Eg er litt usikker, men på framdøra er det skrue bak dekselet inni døropnaren, må bruke eit lite skrujern å vippe det ut på ein måte. (eg har knekt ei list på eine framdøra, ver forsiktig) So bør du egentlig ha eit litt spesiellt jern til å vippe laus alle klipsa rundt kanten, eg er ikkje så redd for bilen min, så eg tok berre tak og reiv det av... Men er du sikker på at du må av med trekket? På min bil er det mellom dør og karosseri brudda kjem, eg skøyter dei utan å demontere noko meir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg