golfgti96 Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hei jeg lurer litt på hvilken servo olje jeg skal ha på min golf 3 for jeg husker ikke hvilken håper på posetift svar ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuffet Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 skal vel ha vw sin Den orginale beige oljen, men du kan jo bruke ATF også el bilteama funker fint på min golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Oki for jeg me er det var en spesiel typpe man måte bruke for jeg brukte den servo olja fra biltema og da gikk det tre måneder så skar servo pumpa seg hehe men kan jo bare ha vært en sliten servo pumpe oxo hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Bruk grønn servo olje fra VW. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ok takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg