Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hei, jeg har tenkt til å style golfen min og lurer på hva forumet tenker om stylinga. Skfte de stygge gule cupe lysa med noen hvite Fjerne spyleren bak og putte den oppe i en "spoiler" sånn at den spruter ned og ikke følger med spyleren. Fjerne bagasjerom "håndtaket" og lage en åpner som er inne ved rattet. endre endestuss på eksosen. Skifte frontlyktene til "Angel eyes" Skifte baklyktene til : JOM LED-baklamper - PARTS AND RETARDS AS Skifte blinkys sider til led. Sote rutene fjerne gummi trekket inne (ved håndtakene) Farge bilen i matt sort ( hvis jeg får råd) Det er vell det. Hva synes folka her om dette? Det jeg ikke har lyst til å gjøre: Jalla front,side og bakfangere Emblemfri grill Panser forlenger Sinnalykt list bakrute senker senking av bilen (Bare piss på norske veier) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 hvite led i interiør er pent fjern alt av visker og spyler og sett i glass plugg angel eyes, nei. jalla på golf. det er bmw lykter det. kjøp heller sorte r32 lyktene uten angel eyes lysene resten høres bra ut :-) ...det var min mening Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 hvite led i interiør er pentfjern alt av visker og spyler og sett i glass plugg angel eyes, nei. jalla på golf. det er bmw lykter det. kjøp heller sorte r32 lyktene uten angel eyes lysene resten høres bra ut :-) ...det var min mening Ser jo ikke en dritt bak uten visker. Hadde Golf 3 med Angel eyes og den så jævlig smud ut. Takk for tilbakemeldingen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 trenger du å se bakover hele tiden da? har jo side speil å. må ofre litt for skjønnheten :-) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 trenger du å se bakover hele tiden da? har jo side speil å. må ofre litt for skjønnheten :-) Liker å ha fri sikt i midt speilen :P har kjørt rundt med ødelagt spyler bak nå i 3 uker og kan absolutt ikke se en dritt :P utrolig irriterende faktisk :P men men smak og behag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg