Gå til innhold

Selges: Suzuki Baleno 97 og 98 mod. deler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har to Suzuki balenoer som Jeg �nsker � vrake, men f�r den tid vil jeg se om det er noen interesse for deler fra disse bilene, s� g�r jeg kansje ikke fullt s� mye i underskudd som jeg gj�r om jeg bare hiver begge to.

Jeg kan nevne noen av godsakene.

P� 98 modellen st�r det splitter nye bremser rundt hele bilen, jeg betalte 4500,- bare i deler p� disse.

det gjelder nye bremseskiver, caliptere og klosser begge sider forann. Nye bremsesko, bremsesylindere og generelt alt som er inni trommelen begge sider bak. av dette �nsker jeg helst � selge alt samlet, men kan ogs� g� med p� � selge begge sider av foran eller bak.

Bilen har ogs� f�tt nyoverhalt toppen, dette kostet meg 7500,- hos sylinderservice i Kristiansand, de skiftet og justerte alle ventiler, planet og renset toppen samt at de trykktestet den. etter at toppen ble montert p� bilen har den g�tt omtrent en time til sammen ettersom at det tydeligvis var problemer i blokka ogs�, da ga jeg heller opp:P

Bilen for �vrig er ok stand, frontfanger og panser er bulket, resten av karroseriet har ogs� litt skramler men ikke bulker.

interi�ret fremst�r som helt og fint med unntak av ett svimerke fra en sigarett e.l. i f�rersete p� den ene bilen.

97 modellen har jeg smellt med, s� begge d�rene p� venstre side har f�tt kraftige bulker, kanalen kjente det ganske godt den ogs�, n�r det er sagt har det ikke v�rt noe problem � kj�re bilen etter dette, den er muligens blitt litt skjev p� rattet, men for min del s� har det v�rt helt uproblematisk � ha bilen i daglig bruk. men n� har jeg f�tt en lekkasje i radiatoren, og i og med at den er s�pass �delagt p� venstre side som den er gidder jeg ikke � koste p� den en ny radiator. utover dette s� sviver bilen helt fint og jeg har ikke hatt �vrige problemer med den.

h�yreside p� 97modellen er helt fin s� den kan jo for s� vidt brukes til noe.

de to bilene er henholdsvis lysebl� og m�rkegr�nn.

N�r det gjelder den nyoverhalte toppen s� �nsker jeg 5000,- for den. Om det er noen andre deler du trenger eller kunne tenke deg � ha i reserve s� kan du gi meg ett bud og s� tar vi det derfra :)

Mitt telefonnummer er 94873345, i og med at jeg ikke alltid har tilgang til internett vil det v�re betraktelig mye mer effektivt � kontakte meg via SMS eller om du bare ringer.

Hilsen Jostein :)

PS: Store tunge deler m� hentes, n�r det gjelder mindre deler som kan sendes med post betaler kj�per frakt.

PS2: Har ikke noen bilder av bilene for �yeblikket, men kan komme tilbake med dette om det er veldig �nskelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider