bing Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 som du sikkert tenker.. JAAAA endelig kvitt søppla! men nei da.. vg bare liker å knuse drømmene dine.. vg Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Da synes jeg det er på høy tid at noen fra Roma saksøker TV2 også....... Cæsar er vel ikke akkurat et ukjent navn liksom ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Loppa Da synes jeg det er på høy tid at noen fra Roma saksøker TV2 også....... Cæsar er vel ikke akkurat et ukjent navn liksom ;) haha så genialt, loppa ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Egentlig er det JÆVLA mye søple og skrot-programmer på TV. Når noe av denne dritten starter, evakuerer jeg ut i garasjen. For ikke å bli helt usosial, holder jeg ut med meningsløse, idiotiske fotball-resultater, Hore på Horet , osv etpar kvelder i uka sammen med familien. Når Hot Rodden blir ferdig blir det enda mindre tid til glanekassa, men da kan jeg jo ta de med ut på kjøretur! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 For min del så kan H.C. ryke og reise.. er litt tragisk at noen mennesker bruker tiden sin til å se på slikt, få heller en annen "hobby" :-p Hot Rod.... får man virkelig en heimemekk bil gjennom nåløyet til biltilsynet ? Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Bare bilen er gammel nok. Bilen skal jo godkjennes etter det regelverket som gjaldt da bilen ble førstegangsregistrert i Norge. Min er jo fra 1934. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg