Chevy1979 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Er det noen som kan hjelpe med tegninger til en basskasse? Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo Det er anbefalt ca. 120 liter, med port. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hva slags hjelp trenger du? til å lage en 4kantet kasse? Eller det å få en kasse som rommer 120liter? Innvendig mål: Høyde x bredde x lengde / 1000 = antall liter Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy1979 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvordan den skal romme 120 liter er ikke noe problem. Lurer mer på hvordan jeg burde plassere porter, diameter på elementåpning, vinkel på bakvegg etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvor har du fått anbefalingen fra? Og hvor store/lange porter skal den ha, og hvor mange porter. Hvilken bil skal dette inn i? diameteren på hullet den skal felles inn i skal være 351mm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy1979 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Anbefaling kommer fra imortøren av Hertz i Norge. Hvor mange porter vet jeg ikke, og jeg vet heller ikke hvor store. Noe av dette jeg ønsker å få hjelp med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Anbefaling kommer fra imortøren av Hertz i Norge. Hvor mange porter vet jeg ikke, og jeg vet heller ikke hvor store. Noe av dette jeg ønsker å få hjelp med :) Da er anbefalingene ubrukelige, og optimal kasse må regnes ut. Da er det ennå viktigere å vite hvilken type bil dette skal inn i ;) Du kan bruke feks winIsd til å regne ut kasse, men finn først ut om det blir best med lukket eller portet kasse osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy1979 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Det skal være to elementer i hver sin kasse. Begge av typen som er linket over. Kassene skal stå bak en seterad i en Chevrolet Sportvan, uten vegg som skiller av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg