jekristiansenxr6 Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 (endret) Hei. Er på jakt etter biler som har stått i over lengre tid, eller som har blitt forlatt. Er spesielt interessert i første generasjon Toyota Celica og andre biler fra 60 tallet og oppover, alt er av interesse egentlig. Ville blit veldig happy om det er noen her som har lagt merke til biler som har stått over lengre tid og som kan gi beskjed videre til meg. Ønsker ikke at eldre biler skal bli til spiker, da er det ingen som får gleden av å noen gang kjøre noe med ganske enkel teknologi igjen og gamle biler er noe vi aldri får tilbake når de først er skrotet. Håper på bra respons :) Endret Mars 6, 2013 av jekristiansenxr6 For lite tid til å redigere i lengre tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyford Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Har en Ford Explorer 1996 hvis du er intressert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikka_94 Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 har audi 100 1993 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Glede meg at någen liker den gode gamle kjøre gleden :) skal gi beskjed vis jeg ser noe :) Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_ Skrevet Januar 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2014 har en toyota celica 2.0gti 91 som jeg har bytta motor i som bare mangler noen småting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg