martinz Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 første post på forumet! :) forige sommer mistet jeg speedometer og har fått tips om at det kan være giveren som sitter skrudd ned i girkassa. Denne koster skjorta på Yota og jeg har sjekket litt rundt på Ebay og Amazon etter billigere alternativer i utlandet. Men det finnes tydeligvis mange alternativer når det gjelder hvilken giver min bil skal ha. Jeg har en vanlig 156 hk 2.0 liter uten turbo. Giveren skal være elektronisk. Bilen er en 1992 model første gang registrert i 1993. Import fra Sveits tror jeg det var. Har noen forslag om hvor jeg kan handle det evt hva delenummer eller lignende er på denne? -Martin Siter -= Leter etter ORIGINAL radio/cd til mr2 mkII som virker =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpart Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 ToyoDIY.com Der kan du titte litt ^^ :) Siter Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinz Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 toyodiy.com der kan du titte litt ^^ :) grazias! :d Siter -= Leter etter ORIGINAL radio/cd til mr2 mkII som virker =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg