dayzy Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Hei, har slitt litt med å montere Led pære i tåkelysene en stund nå. men har da funnet ut at jeg må snu polariteten. å da må en jo klippe opp ledningene å bytte om. MEN jeg er ikke så gira på å jøre dette på de kablene som faktisk hører til bilen. går det ant å snu polariteten via Canbus kablene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Du forteller verken bil, modell eller pæretype. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Er ve, ikke noe can-bus kabler i nærheten av lyspærene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 det er en BMW 318i 2007 e90. det er en H11 pære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Benytter du eksternt motstand sammen med H11 pæren? Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 kan linke det jeg har kjøpt CANbus motstand - megalys.no H11 LED Daytime Running Light Tåkelys - megalys.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dayzy Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2013 har idag prøvd. funket ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg