crustynutz Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 jadda... her e mitt jallah prosjekt! første gang eg har prøvd meg på nokke sånt. resultatet ble no så som så... skal prøve å bygge skikkelig når eg får mer penger http://placebo.acme-games.com/subogkasse/ Sponplater. jallah 2k! hehe hvilke plater e best å bruke? kor tykke osv? trenger en del pointers her Siter - Toyota Camry 2.0l XLi 1988 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 MDF 22mm :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 fordel å bruke sillikonlim (ala sicaflex, eboflex), og bruk spray kontaktlim til å feste teppet med:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Spør du en som ikke har peiling (som meg) så synes ikke jeg den ble så ille når du fikk på tekstilen. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 bruk MDF, genialt materiale som kan brukes til det meste :) enkelt å jobbe med. 22mm kan være en god tykkelse slik som karen ovenfor anbefalte. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 26mm MFD Board ville jeg brukt. Men uansett så er det ikke så veldig farlig hva du bruker. Bare kassa er tett, og du ikke har for tynne plater da.. Syns ikke det var så værst til å være første forsøk jeg.. Ta å finn deg et program som kan regne ut platene du skal skjere ut til kassa.. Da er det bare å skru de sammen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Så da greit ut det. Bedre enn min først kasse for 10 år siden. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Synes du har grunn til å være fornøyd med din første installasjon... min første så ikke på langt når så bra ut... tenker tilbake med gru på Fiesta`n min.. Som nevnt over så er MDF fint å jobbe med... Lim og skru sammen kassen. Bruk polyuritan trelim.. det "smelter" platene godt sammen og så setter du f.eks en lamellskive på en vinkelsliper og sliper og pusser litt på kanter og hjørner så ser det mye bedre ut til slutt. Grunnarbeidet er det viktigste.. er ikke det bra så blir heller ikke finishen noe større. Lykke til videre Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Må også si at kassen ble ganske ålreit... var no ikke så mye bedre min egen første kasse.... men den så no fin ut til slutt.. Og MDF er fint å lage av... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 det jeg ikke skjønner : hvorfor brukte du ikke denne kassen? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by RaCk det jeg ikke skjønner : hvorfor brukte du ikke denne kassen? *host*PAPP*hark* :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Første kassen jeg laga var jævlig fin faktisk. Så ut som en dreven kar som hadde laget den. Var jævlig fornøyd, og imponert over meg selv faktisk. Når bakluka derimot ikke gikk igjen ble det litt krøll på sakene, og dritten måtte ut igjen:D :D Og så var den vel noen hundre liter for stor..... Man lærer så lenge man lever. Blir nok bare bedre og bedre for hver gang man prøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Vantage *host*PAPP*hark* :D er du sikker?` Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by RaCk er du sikker?` huff, nå fikk du meg til å tvile.. synes det så sånn ut, men nå veit jeg ikke lenger.. :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by RaCk er du sikker?` Jeg er sikker på at det er papp. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg