langmm Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Har akkurat kjøpt meg en Toyota Rav 4 2002mod, 2,0 d4d. Vurderer å montere kufanger, er det noen som har et tips til hvor jeg burde kjøpe dette og hvilken fanger jeg burde kjøpe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet September 17, 2014 Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 sjekk finndel.no Se på delebiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 17, 2014 Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 carstyling.no selges kufangere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Det vil være et spørsmål om pris, hos finndel.no kan det være du finner en som ikke er (veldig) skadet og kan gjenbrukes http://finndel.no/delebiler.aspx?bk=811702&bil=1 Jeg kjøpte her, fikk et forbehold fra selger om at den kunne være skadet. Det var den, men kun festene, de var greie å rette opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg