Stubbud Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei, jeg er ganske nybegynner med lakkering og sånn. Også har jeg en scooter jeg skulle solgt, så jeg tenkte jeg skulle lakke kåpene på den så jeg får øvd litt før jeg hiver meg løs på den nye fangeren til bmw'n min. Men jeg gidder ikke å bruke mye penger på lakk til scooteren siden skal bare lakke den svart. Så fortalte sjefen min der jeg jobber (Maxbo Ove's Jevnaker) at jeg kan bruke bengalakk til vanlig lakksprøyte, men at den må tynnes. Derfor mine 2 spørsmål; 1. Er det noen meninger om det å bruke bengalakk til og øve seg på? 2. Er det noen som vet hvor mye tynner jeg skal bruke? type blandingsforhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stubbud Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ingen som har vært borti noe lignende? Da prøver jeg så får jeg heller poste resultatet til noen andre som lurer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Benga funker fint i sprøyte det. Men som du sier, må den tynnes veldigt. Mål den til 18 -20 sec i en viskositetsbeger. Viskositetsbeger, Metallutløp Kjør på.. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stubbud Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Takk, da må jeg bare få skaffa meg sånn beger, så blir'e bengasprøyting! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Jones Skrevet Desember 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2013 Bør man tynne den ut når man skal male med pensel og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet Desember 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2013 du må tynne bengalakk så tynn at den går igjenom dysa på sprøyta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Jones Skrevet Desember 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2013 Hvilket tynneforhold? Og med hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg