Frustert Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei, har kjøpt en Passat 97, sedan og har store problemer med at den ikke går skikkelig på tomgang før den blir varm. Starter den opp og slipper gassen og dermed `dauer` den. Når jeg har kjørt en kort stund og motoren er blitt litt varm er det ingen problemer lenger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Du skriver ikke et ord om hvilken motor du har, derfor umulig å komme med noe konkret. Ta en diagnose. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetron Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Har akkurat samme problemet, en Sedan VW Passat 98 modell, 1,8 liter bensin 20V. Må stå ca 2-3 minutter å bare holde inne gassen før jeg kjører. Skjekket tennpluggene, skjekket luftslangene, filteret, finner ikke ut hva problemet er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Tatt diagnose? Sjekket G62 (ECT)? Sjekket om motor suger falskluft? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetron Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Tatt diagnose? Sjekket G62 (ECT)? Sjekket om motor suger falskluft? Er kanskje et litt domt spørsmål, men hvordan gjør jeg det? Er dette noe jeg må gjøre på et verksted eller kan jeg gjøre dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja, om du kjøper en scanner så kan du gjøre dette selv. Ellers må du på verksted, koster ca det doble av scanneren som selges under ;) http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/annet-bilrelatert-til-salgs/302743-selges-diagnose-skanner-u281.html Sjekke om motor suger falskluft kan du gjøre uten noen hjelpemidler, bare vite hva du skal se etter. Det samme gjelder kabling til G62. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg