TKarlsen Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Jeg har noen felger som har sitti på en Mercedes før, 5x112, ET35 og 66.6 mm senterhull. Audien har vel 57.1 mm senterhull. Holder det da med å kjøpe senterring fra 66.6->57,1 eller må jeg gjøre som de på dekksjekk sa. Kontakte hoved importøren av de ASA felgene, for å kjøpe senterring med lås og alt sånn Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 er bare til å kjøpe normale senterringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hvorfor "nektet" han på dekksjekk meg det da? Han sa det måtte være senterring med alu lås og bla bla bla? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ikke godt å si hvorfor, men de aller fleste felger har løse senteringer i plastmateriale og det har fungert i åresvis :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ikke godt å si hvorfor, men de aller fleste felger har løse senteringer i plastmateriale og det har fungert i åresvis :) Ja, er det jeg har brukt før å. Så ble litt skeptisk til hva han sa. Derfor jeg måtte spørre her Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 kanskje han er en "god" selger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Eller at universale løsninger ikke er godt nok, må være 100% originalt Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hvorfor "nektet" han på dekksjekk meg det da? Han sa det måtte være senterring med alu lås og bla bla bla? har nå kjørt biler opp 4-500 hk klassen med plast senterringer , har nå ikke hatt någe problem eg hverfall . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Jeg har kjørt flere år uten senteringer, ei heller noen problemer ;) Om det er lurt er en annen sak ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 sliter vell ein del mer på hjulbolter og sånt viss man kjøre uten , men går fint de , kjørt uten på vinterfelgene eineste eg va ganske nøye på stramminga har kjørt uten på vinterfelgene i 4 vintre nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Vært innom dekk4.no butikken på knapstad nå. Super service. Han hadde, ikke noe problem og kun 200kr for 4stk :) Så nå blir det snart sommerhjul på bilen :D Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Har man koniske bolter/muttre utan løse "koner", og bruker fornuft ved montering(trinnvis forsiktig krysstiltrekking), så har eg aldri hatt problemer, men har man fwd-volvo så må man ha trange senterringer. Klart det anbefales senterringer, men det er ikkje ett absolutt must for mennesker som greier å etterdra hjula innimellom. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg