Gå til innhold

Så lett cluchen var da..........kr"#¤!%"#¤

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Da jeg starta bilen nu nettopp, var clutchen helt løs, null respons som seff betydde null giring.

Remster var innom å tittet på det og sa at det er nok hydraulisk clutch siden ingen vaiere, var nok enig da jeg ikke hadde tenkt noe på det før.

Er det tomt for no væske eller kan det være andre ting.....fatale ting?

alacocaina

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hadde samma problem på min bil for snart 1 år siden...bilen var helt fin - parkerte den - komm tilbake etter 1 time, null clutch..

det viste seg at det var en pakning som var blitt så porøs at den hadde sprukken, la også merke til at det var fuktigt rundt girkassa

håper det hjelper deg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet her for et par uker tilbake. På bilen min så er det hydraulisk clutch, og samme beholder på bremser clutchen. Jeg fannt ut at det var master pumpa på min som var synderen til at det lakk. Den lekker ikke mye men nok til og bli tom etter en stund.. Er bare og fylle på og sjekke om det lekker noe sted. Og teste og "lufte clutchen", slik jeg gjorde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp fylt på masse bremsevæske, og etter å ha gitt clutchen en orntli omgang, funka den bra den. Senere på dagen ble den litt slik igjen og da fikk jg anelser om at det var no svær lekkasje. Pumpa igjen, og etter det har jg ikke hatt no problemer...

takker for svar

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider