Ann-Krizztin Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Er det noen her som har et diagnoseprogram å anbefale for VW ? Et som man kan laste ned gratis, som er bra, nylig oppdatert og som er til å stole på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Du trenger mer enn bare software, må også ha adapter. Det som er bra, alltid fungerer og er oppdatert, det er originalt adapter fra Ross Tech - er dog langt fra gratis. Ellers finner du adapter på ebay osv og program som kan lastes ned. Mer i denne tråden http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/299335-vag-com-diagnose-hvor-kjope.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Krizztin Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Kabelen har en kompis av meg, selv om jeg skulle hatt egen. Men det er da nå altså ingen problem, jeg trenger bare en software som er oppegående og bra, for der er mye dritt ute å går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 (endret) Som regel er det aldri softwaren det er problemer med, "dritten" sorterer blant adapterene. Er det et 'piratadapter' så les HER. Programvaren fungerer, eventuelle feil skyldes kabelen ;) Ross sine adaptere feiler ikke, ei heller programvaren :) Endret Mars 12, 2013 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg