Sondre35558021 Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Noen som har erfaring med en av disse senkesetta ? Skal kjøpe til min Passat 3b 97 modell , men vil ikke kjøpe noe dritt som er for stivt. Har funnet noen som jeg kunne tenkt meg i forhold til pris : Tuningart - PARTS AND RETARDS AS TA Technix - PARTS AND RETARDS AS Vmaxx Autosport - PARTS AND RETARDS AS takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Finnes 49423728 andre tråder om akuratt det samme her på forumet :) Men iallefall, TA Technix er litt stivere enn det originale men ikke steinhardt. Har brukt det settet på de bilene jeg har hatt tidligere. Vurderer Tuning art på audien jeg har nå. Pga pris, og gøy å prøve noe nytt og Tuning art tåler mer bak? (max. bakakselvekt: 1250kg) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre35558021 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Okay :) hvis er er andre alternativer til fornuftig pris så kom gjerne med forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Er en på finn.no som selger FK automotive Senkesett til Audi & VW Passat - FINN Torget Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre35558021 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Tror jeg går for TA Technix hvis ingen sier noe imot :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Har brukt TA Technix (justerbart) på min tidligere Audi A4 turbo, syntes det var for mjukt, så fikk den ikke så lavt som jeg ville :L vet ikke om det forskjell fra bil til bil på disse setta, så overrasker meg når folk sier at disse er stive :P Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Kjøpte supersport black evolution til min 3bg. kjeempe fornøyd :m'm: Sportsunderstell - coiloverkit, H&R, sportsunderstell, støtdemper og fjær | QWT Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Er enig med Gizmo, gå for Supersport Black Evolution :) Er strålende fornøyd med det på min Passat 3bg også :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Bruker selv Supersport Black Evolution på a3 min nå, som Gizmo og Jurigs. Mye mye bedre coiloversett enn TA Technix!....er ikke i samme klasse! Komfort 8/10 Kvalitet 8/10 Stivhet 7/10 (for banebruk kunne jeg tenkt litt stivere, men det går jo utover komfort, så er relativt fornøyd) :checkflag: Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg