tps1990 Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei, Har en mercedes c200 2002 hvor lyset i taket blinker. Knappene til å skru av på lys blinker hele tiden mens bilen er på, og jeg kan skru på lyset foran men det blinker svakt. Prøver jeg å skru på "lese" lysene foran eller lyset over baksetene må jeg holde knappen inne hele tiden for at de skal lyse i det hele tatt, men de blinker da også. Veldig irriterende å kjøre med blinkene knapper over hodet hele tiden og ikke ha mulighet til å skru på lys uten at det blir disco! Høyttaleren i døra bak fører setet er også sprengt så skulle gjerne ha bytta den men skjønner ikke hvordan jeg får av gitteret foran høyttaleren. Er det noen som har en forklaring på hvordan jeg gjør det? Er redd jeg brekker av noe hvis jeg bare prøver meg fram. Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tps1990 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 det med å skifte høyttaler fant jeg ut av. Fant en film på youtube om hvordan man skrur av dør panelet. Men er det noen som har peiling på det med lyset i taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg