toyotahiakk Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hallo Går signalet fra flottøren rett frem til måleren. I bilen min ligger den til jord ett eller annet sted. Den skal ikke det sant? Måleren står på fullt hele tiden. Armaturet er nytt, så det er greit. Bilen er 92 modell hvis det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Var dette en feil som kom etter at du byttet armatur,eller hadde du samme feil før du skiftet armatur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotahiakk Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Var dette en feil som kom etter at du byttet armatur,eller hadde du samme feil før du skiftet armatur? Kom etter at jeg byttet. Før virket den innimellom før den sluttet helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Dårlig kontakt eller ledningsbrudd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotahiakk Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Fant ut av det etter jeg fant noen koblingsskjema. Ledningene i kontakten til tankarmaturet var byttet om på. Burde sjekket det når jeg monterte det, da merket jeg at pumpen var koblet feil. Forbanna kinadrit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg