Espen Solheim Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Hei eg har ikkje lagt merke til dette tidligere men nå synes bensinpumpen bråker mer enn tidligere, Det er spesielt om morgen når eg åpner døren og pumpen starter synes det høres ut som det er "motstand" i pumpen akkurat som den sliter med og gå,synes også den lager mer lyd når motoren går. Har forstått att pumpa ligger nede i tanken og att den er koblet til bensinmåleren. Tenkte og kjøpe meg Drivstofftrykkmåler på biltema til 90kr og sjekke men det er jo nipler på alle koblingene til drivstoffslangene er det bare og holde tett for hånd eller må eg kjøpe ein overgang som passer på koblingene på bilen? Takker på forhånd for svar :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Pumpa er i tanken men den er ikke koplet til bensinmåleren. Dog står måleren på samme del som pumpa sitter monter inni. Om pumpa lager mye lyd så bytt den, ved å måle trykket finner du ikke ut så mye. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Pumpa er i tanken men den er ikke koplet til bensinmåleren. Dog står måleren på samme del som pumpa sitter monter inni.Om pumpa lager mye lyd så bytt den, ved å måle trykket finner du ikke ut så mye. Takker for svar,vett du om pumpen ligger under sete på stasjonsvognene ser de gjør det på de andre golf4 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja du spør. Har aldri sjekket men det vil jeg virkelig anta. Er en tråd HER med fine bilder av en sådan operasjon :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Takker for svar hjelp,har fått ny pumpe men har ikkje byttet den da den ikkje bråker når det er varmere i været nå. :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg