le0n Skrevet Mars 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Visst det finnes andre Golf 7 eigere på forumet så hadde det vært kjekt og kunne dele litt kunskap:) Har fått min for ett par uker siden og er stort sett fornøyd, men navigasjonen er håååpløst utdatert. Vi snakker mangen år rett og slett! Har vært i kontakt med VW og de bekrefter at eg har siste versjon av navi så får bare håpe det kommer en oppdatering snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2013 Jobber som mekaniker på VW, har vært endel feil med vindusheisene. Plutselig detter ruta ned. Så blåser det kun iskaldt selvom varmen står på fullt. 4wd som kutter ut pga programvarefeil. Turbo som må byttes på bensinmotorer. Er mye mer men husker ikke alt nå. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2013 Visst du kommer på flere ting så bare post, greit og få greie på typiske feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelano Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Enig! Har også fått siste versjon som skal være helt ny, men er lite imponert. Min gamle Garmin klarer bedre ruteberegninger og avkjøring til Sannäs på E6 i Vestre Gøtaland var ikke engang med, og helt ny er den avkjøringen ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2013 Har problemer med steinsprang bak bakhjulene. Tørr ikkje tenke på hvordan det vil se ut om ett par år. Vurderer skvettlapper, noen som har bilde av Golf 7 med skvett? Ellers så er det noe løst inni armlenet i baksetet så den må eg få byttet, og litt dårlig passform på noe karosseri men eller førnøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelano Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Samme her. Spesielt i Sverige er kartene håpløst gamle. Hadde egentlig forventet at navigasjonen skulle vøre bedre enn på min tilårskomne Garmin, men den er mye dårligere. Skjønner ikke at VAG konsernet vil være bekjent av noe med så slett kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Tok det opp med min forhandler, men han hadde testet den opp mot sin mobilnavi b.ant. sa han og synes den i Golfen var den beste noensinne vistnok. Både min gamle Garmin, flere forskjellige mobilnavigasjoner og den eg hadde i min 2008 Bmw var myyyye bedre. Kommer ny update i oktober vistnok, satser på det blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg