eGtTurbo Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hjelp meg litt.. Har hatt en større jobb på bilen og nå gjenstår det enkleste. Fylle på girolje.. Men hvor i svarte gjør man det?! Finner heller ikke noe nivåskru som man visst nok skal skru ut..?! SR20DE P10 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Det skal jeg også gjøre på min nå. Det sitter ingen på undersiden av bilen da? sånn at du må heise opp bilen også bytte underifra? Eller jeg skal titte i Haynes manual boka mi og si ifra med en gang jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Nei det er vel umulig å fylle på olje fra undersiden.. Renner jo ut igjen da! Ja se i boken din og scan sidene om det hvis du har scanner da :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Det står her at du må jekke opp bilen foran, pelle av hjul. aner ikke hvem hjul... Blei IKKE klok av det som sto der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Når jeg sa heise opp bilen, så har jeg hørt at den snus i 45 grader, på siden liksom. ikke spør meg hvordan. men har iallefall hørt noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Pelle av hjulet for å kunne tappe olje sikkert.. hmm.. jaja, får utforske litt da Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Er jo bare å sette bilen på hodet :) Har hatt påfylling på oversiden på et par av bilene mine. Hvor ellers kan man fylle på egentlig? Det må vel nesten være påfylling på oversiden av kassa? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Sitter nivå-plugg på fremsiden av girkassa, ca midt på . 3/8-skralle passer rett inn i pluggen. Tappepluggen sitter neders (duh!), midt under girkassa, skrudd inn fra venstre. 1/2-skralla passer rett i den pluggen. Girkassa har nivå-hulle som påfyllings sted. Du kan f.eks. ta ut speedometerdreve og helle inn der til det renner ut av nivå-hulle hvis du ikke har en passende slange-stump til nivå-hulle. Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Fant dere ut hvordan man fylte på ny girolje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg