kao Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hei alle golfen min lekker vann , har ikke peiling på hvor d kommer inn , kommer inn framme en plass på passaskjersiden , er dette et kjent problem med golf så kanskje noen vet hva jeg kan jøre med d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Ja det er et kjent problem. På innsiden av døra er det en plassskjerm som skal hindre vann fra vinduet å lekke inn, hvis den er dårlig, eller løsnet så vil det lekke vann, samme har skjedd med meg. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ja, det er en løsning. Men problemet kan også ligge ett annet sted. Den "pinnen" som stikker ut fra karroseriet som dørlåsen smekkes på når du lukker døra kan være justert for lavt, da blir døra liggende for lavt når den er igjen. Resultatet kan bli at vann kommer inn på toppen av døra og gjerne legger seg ved beinplassen til de som sitter bak forsetene. Skjekk ved å sette en fyr inne i bilen mens en annen vanner bilen med hageslange. Nå som vi har så "fint" vær på østlandet bør ikke hageslange egentlig være nødvendig. Er det øverst på døra vannet kommer inn skrur du ut denne "pinnen" og flytter den litt oppover for så å skru den fast igjen. Dette skjedde meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg