BIMER KING SIZE Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Kunne ha tenkt meg litt tips om ke eg børr gjera me bilen min no på vårparten!!! Å ja, eg skal senka han!!! For meir bilder av bilen, gå inn på Haime sia mi :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Vet ikke helt om jeg likte en 'rice-style' potte på en Bmw.. Men, hvite blinkers kan du jo ordne deg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Må nesten ha en annen potte, ser litt dumt ut syns jeg da, også hviteblinkers hadde gjort seg. Noen andre fangere og sideskjørt så blir det bra. Åssen motor har du? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Fin bil, men HERREGUD FOR EI POTTE!!! Det der hører til japsebiler. Sleng på hvite blinkerser og dobble (normal størrelse) endestusser. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 D va da kaldi ke folk skulle rakke ned på potta mi da!!!!! Synst ho passa bra på bilen eg!!! Vart GROM lyd og, men ikkje overdreven bråk!!!! Det er ein 520 som venta på å får kompressor!!!! Blinklys er bestilt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Fin bil, digger de felga! men jeg mener også at det er bedre med 2stk endehaler i normal størrelse enn den potta.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Fjern den potta, sett på hvite blinker HELE veien og M-lister...da er du godt på vei :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Ja den potta er FYFY på en BMW.. Bilen så ellers ut til å være veldig så grei, hvis jeg blunker når eksosen kommer til synet... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by E30-Cab Ja den potta er FYFY på en BMW.. Bilen så ellers ut til å være veldig så grei, hvis jeg blunker når eksosen kommer til synet... Viss alle bimera hadde kjøyrt rundt med DOBBLE ende røyr, so hadde verden vårte ein kjedelig plass å leva, derfor tok eg ein annar vri!!!!!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Viss alle bimera hadde kjøyrt rundt med DOBBLE ende røyr, so hadde verden vårte ein kjedelig plass å leva, derfor tok eg ein annar vri!!!!!!!:D mulig det...men du ser hva andre folk mener om det...ikke at du skal bry deg om det....jeg synes uansett de andre har rett!!:rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Uff..... bilen er veldig fin, som folk sier. hvite blinklys og litt annen detalj plastikk.. Og få fjerna den potta da... så en gammel 728i av modellen før E32.. husker ikke koden på den..med sånn potte, det er ikke pent.. Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Nokon må bryta trenden!!! Dette er nett som når den synkroniserte kass kom, ingen likte ho, men no er det eit must!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Nokon må bryta trenden!!! Dette er nett som når den synkroniserte kass kom, ingen likte ho, men no er det eit must!!! ja fin sammenligning!!:rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Her er eit bilde som eg tok før eg sette i kona filter fra LINTEC!!! Bilde med filter kjem når eg får fatt i apparatet mitt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Greit nok at du ville skille deg ut litt med å IKKE ha doble enderør, men hva med en helt vanlig potte med et singel rør da? Ricepotter hører til ricebiler! En BMW skal være tysk og se tysk ut. Min mening :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg