quattro1974 Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Skiftet i dag til Valeo enkelmasse svinghjul med clutch på min 2006 Passat 1.9 Tdi. Synes bilen ble vanskeligere å gire med (manuell gir). Av og til er det umulig å få inn 5 giret. Noen som har kjennskap til problemet mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ren gjetting, men du har ikke bomma litt når du satte på kassa igjen, med tanke på giroverføringer og slikt? :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1974 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Tror ikkje det,av og til fungerer alle girene. Så plutselig fungerer ikkje 5 giret. Synest og at det er mer vibrasjoner i bilen etter bytte av svinghjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det går seg nok til. Den nye kløtsjen trenger litt innkjøring først. Ta f.eks. noen ordentlige rivstarter, så delene får satt seg. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Kanskje du har fått vridd litt på gir wirene når du hadde de av? Ville prøvd å grunninnstille de. Hvis du har satt inn enkelmassesvinghjul vil det vibrere endel mer enn orginalt. Er en grunn til at de bruker dobbelmassesvinghjul på dieselbiler. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1974 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Takker for svar. Det som er litt snodig er at alle girene fungerer fint til å begynne med. Etter ca 10 minutt med kjøring så klarer eg ikkje å dytte girspaken frem til 5 giret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg